سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ کس چیزى را در دل نهان نکرد ، جز که در سخنان بى اندیشه‏اش آشکار گشت و در صفحه رخسارش پدیدار . [نهج البلاغه]

آرمان

چه کسی تیر خلاص به ائتلاف اصولگرایان می زند؟

رجا نیوز گزارش می دهد، حسن بیادی، دبیرکل و سخنگوی جمعیت آبادگران جوان، رسماً 12 عضو از لیست مورد نظر حامیان قالیباف را معرفی کرد.

بیادی گفت: شیبانی ، چمران ، حسن بیادی ، رسول خادم، حبیب کاشانی، نادر شریعتمداری، خسروی وفا ، منظر خیر حبیب‌اللهی، رحیم خاکی، فرشته محمدعلی، حسن تیزمغز و طلایی در لیست مورد حمایت آبادگران جوان دیده می‌شود.

پیش از این و در جمعه گذشته ستاد خبری جمعیت آبادگران جوان، خبری را در اختیار خبرگزاریها قرار داده بود که از کنفرانس مطبوعاتی مهندس چمران به عنوان سخنگوی ائتلاف حامیان قالیباف و اعلام لیست انتخاباتی آنان از سوی وی حکایت داشت که مهندس مهدی چمران قبول سخنگویی از سوی ستاد موسوم به اصولگرایان را رد کرد.

این در حالی است که روز گذشته مهندس چمران و محمدرضا باهنر در مصاحبه های جداگانه از تشکیل کار گروه سه نفره بذرپاش، مهندس چمران، و یک نفر به نمایندگی از ائتلاف حامیان قالیباف (اکثریت شورای شهر، جمعیت ایثارگران و برخی نمایندگان تهران در مجلس) خبر دادند.
باهنر گفته بود که قرار است این کار گروه لیست واحد و نهایی اصولگرایان را تعیین کند. 
اما اکنون با این اقدام غیرمنتظره حسن بیادی، به نظر می رسد تمام امیدها برای ارائه لیست واحد از سوی اصولگرایان بر باد رفته باشد.




آرمان مختار ::: سه شنبه 85/9/7::: ساعت 11:15 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 12


کل بازدید :36960
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
آرمان مختار
از دیو ودد ملولم و انسانم آرزوست.
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<